Case: Madklubben

Besjæling® af oplevelser

Ærlighed smager bedst

En restaurantkæde med stor personlighed, markante holdninger om at ville gæsten det bedste og følelsen af at være i de bedste hænder, der samtidig er til at betale. Selvom det er virkeligheden, lyder det for godt til at være sandt. Derfor blev jeg sat til at fordøje Madklubben.

En grundlægger har normalt haft stor indflydelse på en virksomhed og et produkt, men i Madklubbens tilfælde er langt det meste af fundamentet resultatet af netop stifterens erfaring, fokus og energi. Efterhånden som restaurantkæden voksede sig større og fik flere forskellige typer af spisesteder, blev det derfor nødvendigt at samle og beskrive meningen med det hele gennem en Besjæling®. Det tog utallige snakke med netop kædens skaber, ledelsen, de ansatte og gæsterne, før Madklubbens inderste drivkraft, værdier og fordele i 2012 kunne samles i en 91 siders beskrivelse, der kogte formålet, oplevelsen og løftet ned til tre ord: Ærlighed smager bedst.

I dag består Madklubben også af restaurantkoncepterne Tony’s, Bistro Royal, Steak Royal, Gran Torino, Hanzo, Alabama Social og Bar Next Door. Men alle steder smager sjælen af det samme, simpelthen fordi løftet kommer indefra.

Sophie Christensen Projects stod for den overordnede projektledelse på denne rejse.

Sælg din sjæl

Besjæling® er mit ord for den måde, jeg rejser ind i produkter, mennesker, målgrupper, services og områder på. Meningen er at åbenbare og prioritere de virkelige fordele, der findes i dét, man gerne vil give folk. Resultatet af en fuld Besjæling er et værktøj, der gør det muligt at prioritere kommunikation og budskaber mest modtagervendt, med den største energi og på en måde, så man får lyst til at prøve.

I et foredrag kan Besjæling bruges til at se nye muligheder med udgangspunkt i dit brand, produkt eller virksomhed. I en Workshop Besjæling dykker vi sammen mere ned i de mulige veje, som I måske aldrig har set sammenhængen i, så de senere kan undersøges.

 


Af ord er du kommet. Til ord skal du blive. 

BESJÆLING® er et registreret varemærke, der tilhører HAPTIC.